hanna artehanna bionda foto bianco-nero

Tutti abbiamo il nostro negativo, delle zone d'ombra, o visioni speculari e parliamo d'amore, là, dove io muoio.


Friday, February 1, 2008

Extreme break dancing

Cose che mi piacciono:



Mi piace anche ricevere dei premi, i biscottini e sculacciate.
Oggi ho avuto questo premio assegnatomi dalle votazioni per il miglior blog del giorno 1 febbraio, in blog di Santa Claus. Non è proprio Natale ma Claus porta quel vestito tutto l'anno, nel senso simbolico. Vogliamo essere tutti più buoni non solo per il Christmas!?
Grazie Santa Claus per l'affitto del ring e la nomination e a tutti quelli che mi hanno votato!



, ,

9 comments:

franscud said...

Bene ... it's good to give as well as receive. I'm glad my vote helped reward you for all the support you've given me at Santa's :). Congratulations!

HANNA said...

Grazie Francis!
hot embrace,
:0)

Rhonda said...

Hey, Hanna. Have a gr8 weekend!

aNgRiAni said...

hi hanna...thanks coz add your link at my blog. i will added u as my 'cool blogger'...anyway...u are so sweet & beautiful...have a nice weekend...lalalalala....

Lyn said...

Ciao Hanna, just stopping by to say hello... take care and hugs:))

Speedcat Hollydale said...

How wonderful!!

You are the best Hanna :-) I send many kisses to you (smiles). Congratulations seems in order here ... HOORAYYY!!!!

See u,
Speedy

Speedcat Hollydale said...

I took one of your badges and placed it on my site - looks good!

mokki said...

Grazie, Hanna!
I sent an email to you (filohanna,com)
Hug:)

HANNA said...

Hey Mokki!
okie dokie...done!
thx for email,see U Mokkikunta
:0)